Thursday, March 13, 2014

Kun Minä Olin Lapsi


Minä olen Tiberiu Rosenzveig. Olen kolmekymmentäyksi vuotta vanha ja minä asun Vaasassa, Suomessa. Kun minä olin lapsi, minä asuin Oradeassa, Romaniassa. Minä olin normaali lapsi. Minä leikin covboyta ja intijaaneja minun ystävien kansa. Oli hauska rakentaa jouset ja nuolet oksista. Kaikki halusivat olla intiaaneja. Pidin lukemisesta. Luin paljon sci-fi romaaneja ja myös klassikoita, esimerkiksi: Pikku Prinssin, Vidakkokirjan, Vanha Miehen ja Meren, jne.

Minä asuin kerrostalossa, kolmannessa kerroksessa. Perheeni oli pieni: isä, äiti, nuorempi veli ja isoäiti. Isäni vanhemmat eivät asuneet kansamme. Minä pidin ranskalaisista perunat ja makeista ruoista. Äidin teki kauniis kakun minun syntymäpäiväksi joka vuosi. Minä en pitänyt parsakaalista.

Kun minä olin 6 vuotta vanha, minä menin peruskouluun. Olin hyvä kaikissa oppiaineissa, mutta en pitänyt urheilusta ja kirjoitin hitaasti.

Minulla ei ollut kotieläimiä. :(

No comments:

Post a Comment